آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
جایگزین کردن فرم Request Data در Nintex با پاورفرم - گروه ساقه
دانلود پیش‌نیازهای نصب شیرپوینت ۲۰۱۶
مارس 29, 2016
فیچرپک ۱ شیرپوینت منتشر شد: قابلیت‌های جدید شیرپوینت ۲۰۱۶ در فیچرپک ۱
نوامبر 12, 2016

جایگزین کردن فرم Request Data در Nintex با پاورفرم

جایگزین کردن فرم Request Data در نینتکس با پاورفرم، به ویژگی‌های پاورفرم می‌افزاید. در همین راستا در این مقاله به بررسی و آموزش گام به گام نحوه جایگزین کردن فرم Request Data در Nintex با پاورفرم می‌پردازیم.

در اولین قدم با شیرپوینت دیزاینر لیست Nintex Task را باز می‌کنیم. در صورتی‌که نام لیست وظایف Workflow Tasks  باشد، باید مسیر All Files> Lists >Workflow tasks را طی کنیم.

در قدم بعدی، فولدر مربوط به نوع محتوای مورد نظر را انتخاب (برای مثال Approved Content Type) و سپس صفحه مورد نظر را باز می‌کنیم. (برای مثال Approved Content Type.aspx) در واقع این محتوا همان محتوای ایجاد شده یا موجود است که در اکشن Request Data یا سایر اکشن‌ها در نینتکس استفاده شده است.

در مرحله بعدی فرم نینتکس را حذف می‌کنیم.( این row از table دارای کلاس ms-fomattable است که باید حذف شود و در ادامه وب پارت BPC به آن اضافه می‌گردد.)

وب پارت BPCHTMLPowerFormsWebpart را از مسیر Insert>Webpart  و از طریق شیرپوینت دیزاینراضافه می‌کنیم. سپس در قسمت Properties وب پارت (از طریق مسیر Web part tools (contextual tab) > FORMAT > Properties) با کلیک روی Binding Details در قسمت List Name، Workflow Tasks  را وارد می‌کنیم. با طی این مراحل وب پارت BPC PowerForm جایگزین می‌شود. در لیست Workflow Tasks در شیرپوینت روی مورد جدید کلیک و سپس Designer مربوط به پاورفرم را باز می‌کنیم. پس از آن، دو دکمه (Button) به انتهای فرم اضافه می‌کنیم. (به نام‌های Cancel یا لغو و Complete Task یا انجام وظیفه) به دکمه لغو یا Cancel یک اکشن جدید اضافه می‌کنیم. (این کار از طریق کلیک روی Control Propertiesدکمه >تب extra>کلیک روی actions> کلیک روی علامت + انجام می‌شود.)

در قسمت value در اکشن دکمه Cancel کد زیر را اضافه می‌کنیم:
Form.CancelRecord()

به دکمه Complete Task نیز مطابق بالا یک اکشن جدید اضافه می‌کنیم و در قسمت value آن کد زیر را می‌افزاییم:
form.GetControl(“c_Status”).SetValue(“تکمیل شده”);
form.SaveAndExit();

لازم به ذکر است که فارسی‌ساز‌های مختلف ترجمه‌های متفاوتی را برای Completed در نظر گرفته‌اند و بسته به نوع فارسی‌ساز، کلمه ” تکمیل شده ” ممکن است با عبارت “کامل شده” یا سایر کلمات نشان داده شده باشد.

در این مطلب به نحوه جایگزین کردن فرم Request Data در Nintex با پاورفرم پرداختیم. برای استفاده از خدمات و محصولات گروه ساقه در زمینه‌های مختلف شیرپوینت، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

2 دیدگاه ها

  1. جعفری گفت:

    سلام. من دقیقا همه ی مراحل رو رفتم ولی هیچ اتفاقی در ریکوست دیتام نیفتاد و دیزاینر پاورفرم در ریکوست دیتام نمایش داده نشد. چیکار باید بکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *