آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
وب پارت تخته کانبان شیرپوینت - گروه ساقه

وب پارت تخته کانبان شیرپوینت


وب پارت تخته کانبان شیرپوینت یک ابزار ساده و مناسب برای مدیریت هوشمند وظایف است ، که وظایف را در شیرپوینت فیلتر می کند و به تصویر می کشد. شما می توانید هر لیست وظیفه در شیرپوینت را به عنوان یک تخته کانبان نمایش دهید.

وب پارت تخته کانبان شیرپوینت یک ابزار چابک برای بصری کردن و مدیریت وظایف در شیرپوینت است. با این وب پارت شما می توانید هر لیست وظیفه شیرپوینتی را به عنوان یک تخته کانبان نمایش دهید ، در این وب پارت کارت ها نمایش می دهند که چه چیزی چطور و در چه زمانی باید تولید شود.
به کمک این وب پارت ، مدیران می توانند به سرعت تنگناها و سدها را آشکار کنند. هم چنین زمان کمتری را صرف مرتب کردن پروژه ها می کنند تا بفهمند که چه پروژه ای چطور پیش رفته است، زیرا در تخته کانبان شیرپوینت هر چیزی قابل مشاهده است.

نمای کانبان

شما می توانید با کشیدن و رها کردن وظایف را بین ستون ها و گروه های فعالیت جابجا کنید.وب پارت تخته کانبان ساقه به شما اجازه می دهد که ستون ها را سفارشی کنید و گروه های فعالیت (swimlane) مناسب با نیاز خود را ایجاد کنید. برای مثال گروه های فعالیت می توانند گام های گردش کارها یا اولویت وظایف باشند.

managetaskswimlane
filter

فیلتر پیشرفته

وب پارت تخته کانبان به شما اجازه می دهد که با پارامترهای ضروری زیادی ( از قبیل: وضعیت ، اولویت، پروژه، کاربری که وظیفه به او واگذار شده و بسیاری از فیلدهای سفارشی دیگر ) داده ها را مرتب سازی یا گروه بندی کنید.

ایجاد و درخواست فیلترهای شرطی در یک رابط کاربرپسند و بسیار ساده ، و هم چنین قابلیت تکمیل خودکار برای فیلد شرط ، از دیگر امکانات این وب پارت است.

بدنه رنگی از وظایف و نشانگرهای شرطی

شما می توانید با استفاده از رنگی کردن وظایف و گذاشتن شرط ها مدیریت وظیفه ی شیرپوینت را ساده تر کنید. وب پارت تخته کانبان شیرپوینت به شما اجازه می دهد که نشانگرهای رنگی را ( مثلا: برای اطلاع از وظیفه ای که سر رسیده ) سفارشی کنید . هم چنین شما می توانید برای یک شرط سفارشی نشانگر تعریف کنید و هر رنگی را برای بدنه ی وظیفه تنظیم کنید.

colorcodedbody
totaldisplay

قابلیت های تجمعی

وب پارت کانبان شیرپوینت با استفاده از قابلیت مجموع امکان استفاده از توابع تجمعی را برای یک ستون میسر مینماید (Sum یا Average ). این گزینه می تواند برای بهینه کردن حجم کاری و مدیریت کارآمد وظایف استفاده شود. برای مثال شما می توانید فیلد «ساعت» را به وظیفه اضافه کنید و زمان مورد نیاز برای بستن همه وظایف را تعریف کنید.

تعریف دسترسی برای تغییر در وظایف کانبان

با وب پارت تخته کانبان شیرپوینت شما می توانید نحوه ی دسترسی را برای مدیریت وظایف شیرپوینت پیکر بندی کنید. میتوانید برای تغییر دادن محتوای وظیفه ، محدودیت تعیین کنید، بنابراین کاربر هم فقط می تواند وظایف خودش را مدیریت کند ، هم می تواند اجازه داشته باشد که همه ی وظایف را مدیریت کند.

permision