آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
آشنایی و معرفی شیرپوینت به عنوان بهترین مدیریت محتوای سازمانی جهان

شیرپوینت

شیرپوینت

شبکه اطلاعات سازمانی هوشمند شما

هدف اصلی از شیرپوینت، به اشتراک گذاری محتوای الکترونیکی است. این محتوای الکترونیکی در قالب انواع فایل‎ها و مستندات سازمانی است، مانند فایل‎های متنی، فیلم‎ها، فایل‎های صوتی، نقشه‎ها، گفتگوها، مقالات و... که مجموعا دانش سازمانی را تشکیل می‎دهند. برای دسترسی به این محتوای الکترونیکی گسترده، جستجوی پیشرفته آن نقش کلیدی را ایفا می‎نماید و با کمک این جریان آزاد اطالاعات و انتقال دانش است که همکاری بین کارکنان سازمان را سهولت می‎بخشد و باعث بهبود عملکرد سازمان می‎شود.

جلسه مشاوره رایگان شیرپوینت

در این جلسه علاوه بر آشنایی بیشتر با شیرپوینت و بررسی نیازهای سازمان شما، توانمندی ها و تجربیات گروه ساقه نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به اشتراک گذاری و همکاری آسان تیم

با استفاده از شیرپوینت می‎توانید هر فایل، اطلاعات، اخبار، تصاویر و هر نوع از منابع سازمانی را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید سایت‎های سازمان را با فرایندهای کسب و کار و تیمتان، شخصی‎سازی نمایید و با سهولت و در امنیت کامل به همکاری با اعضای تیم بپردازید و وظایف اعضای تیم را به آنان اختصاص دهید و به مدیریت پروژه‎های مختلف سازمان رسیدگی کنید، در هرکجا که باشید، در داخل یا خارج از شرکت، با کامپیوترهای شخصی یا تلفن‎های همراه هوشمند، می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

آگاهی و تعامل در سازمان

از طریق شیرپوینت می توانید در یک شبکه به هم پیوسته کارکنان سازمان را در جریان اخبار و اطلاعات حیاتی سازمان قرار دهید. بر روی پورتال منابع مشترک و برنامه‎های کاربردی را در سراسر سازمان به اشتراک بگذارید تا تاثیر وسیع آن را در بالا بردن بهره ‎وری سازمان ببینید. برای مدیریت پروژه‎های خود می توانید یک سایت اختصاصی برای تعامل و تبادل نظر با همه اعضای تیم پروژه داشته باشید و مستندات و درس-آموخته‎های آن را نگهداری و آرشیو نمایید.

یافتن آسان و موثر دانش سازمانی و تصمیم سازی بر اساس Business Intelligence

تنها یک کلیک با اطلاعاتی که نیاز دارید فاصله دارید. با موتور جستجوی ارزشمند مایکروسافت می توانید به راحتی اطلاعات و اسناد مورد نیاز را در انبوهی از اطلاعات در کسری از ثانیه پیدا کنید، همچنین با استفاده از راهکارهای هوش سازمانی شیرپوینت (BI) و راه‎های خلاقانه دیگری که پیش روی شما می گذارد به راحتی می توانید انبوهی از اطلاعات را به دانش های کاربردی تبدیل کرده تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را برای سازمان‎تان داشته و نقشه راه استراتژیک آن را ترسیم نمایید. نزدیکی هوشمندانه آن با مجموعه نرم‎افزارهای ارزشمند آفیس رمز موفقیت و آسانی استفاده از به‎کارگیری آن است.

دگرگونی در سهولت توسعه نرم‎افزار

شیرپوینت با دگرگونی درسهولت و سرعت در توسعه نرم‎افزار ، باعث تسهیل چشمگیر در افزایش تولیدات سازمان می گردد. هر بخش از سازمان میتواند به سرعت نرم‎افزار مورد نظر خود را تولید نماید و آن را به صورت اختصاصی به کار ببرد. شیرپوینت این تسهیلات را با امکانات گسترده و متنوعی به انجام می‎رساند. تسهیلاتی که از وظایف ساده ، خبر رسانی ها و قابل تایید یا رد کردن امور شروع می‎شود و تا ایجاد فرایندهای پیچیده امتداد می‎یابد. از این نظر می‎توان آن را متعلق به نسل جدیدی از معتبرترین و مدرنترین پلتفرم‌ها و ابزارهای توسعه نرم‎افزار دانست که آسانی در توسعه نرم و سرعت در تولید آن را گاه حتی بدون داشتن دانش برنامه‎نویسی، فراهم می‎نماید.

شرکت‎های بزرگ جهانی از شیرپوینت استفاده می‎کنند

بسیاری از معتبرترین شرکت‎های جهانی از شیرپوینت استفاده می‎کنند. بیش از 200،000 سازمان و 190 میلیون نفر از آن به عنوان اینترانت، سایت تیمی، مدیریت پروژه، هوش تجاری و مدیریت محتوای سازمانی استفاده می‎کنند. در ایران نیز معتبرترین و بزرگترین شرکت‎ها از شیرپوینت در زمینه آرشیو اسناد، مدیریت پروژه، مدیریت دانش، حافظه سازمانی و کاربردهای اختصاصی در سازمانشان بهره می برند. در زیر تعدادی از مهمترین آن‎ها را می‎بینید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شیرپوینت قویا توصیه می‎کنیم مجموعه مقالات شیرپوینت چیست را از طریق این لینک مطاله فرمایید: شیرپوینت چیست؟ مقاله اول