آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
استقرار و راه اندازی شیرپوینت سرور منطبق بر استانداردهای مایکروسافت

استقرار و راه اندازی شیرپوینت

استقرار و راه اندازی حرفه ای شیرپوینت منطبق بر استانداردهای مایکروسافت

راه اندازی و استقرار به بهترین شکل همراه با تمام آموزش های لازم


استقرار و راه اندازی شیرپوینت

از آنجاییکه اکثر سازمان ها برای نصب و راه اندازی و استقرار شیرپوینت از ابتدا تا انتهای کار ، تجربه ی کافی و لازم را ندارند، گروه ساقه تمامی این مراحل را به صورت کاملا برنامه ریزی شده و متناسب با نیازهای سازمان شما، توسط کارشناسان فنی انجام می دهد. در ابتدا ما همکاریمان را با شما ارزیابی می کنیم ، سپس تمام نیازهای اصلی و فرعی شما را می سنجیم و از بین کارشناسان فنی خود یک تیم برای آغاز همکاری انتخاب می کنیم . تیم انتخابی بر اساس استراتژی تعیین شده ، کار خود را شروع می کند. تمام فعالیت های گروه ساقه برای نصب و راه اندازی و استقرار ، در سه عبارت زیر خلاصه می شود:

ویژگی های متمایز راه اندازی و استقرار توسط گروه ساقه

گروه ساقه برای نصب و راه اندازی شیرپوینت در سازمان شما تمام تدابیر لازم را اندیشیده و بر اساس تجربیات خود در سازمان های مختلف و در سال های متمادی راهکاری را پیش روی شما قرار می دهد تا به بهترین و سریع ترین شکل، سازمان خود را مجهز به شیرپوینت کنید.

تجربه

تیم شیرپوینت ساقه سازمان ها را روی مایکروسافت شیرپوینت طراحی کرده است، مستقر کرده است و رشد داده است، لذا تجربه ی واقعی با این ابزارها دارد.

طراحی سفارشی

مشاوران ما به جای پوشش دهی وسیع عناوینی که ممکن است مرتبط نباشند، روی عناوینی که بیشترین ارتباط را با محیط، تیم و منابع شما دارند، متمرکز می شوند.

منعطف با توجه به نیازهای شما

ساقه اینجاست برای انجام کار، همکاری و راهنمایی، لذا تیم شما مطمئن باشد که ساقه تجربه ی عملی مورد نیاز برای موفقیت را به شما می دهد.

بهترین روش

مشاوران ما مطمئن خواهند بود که بهترین شیوه ها برای محیط شما با استفاده از فرایندهای سازمانی در سراسر پروژه طراحی شده اند.

آموزش همزمان

مهارت هایی که برای محیط شیرپوینت خودتان نیاز دارید بدون تاخیر هنگام پیاده سازی به شما انتقال داده می شود.

کارآیی محیط شیرپوینت

محیط شیرپوینت شما با بهترین شیوه توسط کارشناسان خبره مستقر و راه اندازی می شود.