آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
مدیریت جلسات سازمانی ساقه - گروه ساقه

مدیریت جلسات سازمانی ساقه

جلسات سازمانی را به راحتی مدیریت نمایید

وب پارت جلسات سازمانی ساقه کاملا مبتنی بر شیرپوینت است و با تمام ویرایش‌های آن سازگار می‌باشد.

مدیریت جلسات سازمانی ساقه

برگزاری جلسات یکی از فعالیت‌های روزمره هر سازمان می‌باشد، با اینهمه جلوگیری از تداخلات زمانی جلسات ، دعوت از کارکنان برای شرکت درجلسه و مدیریت صورتجلسات و اسناد مربوط به جلسات و ... دارای ارزش حیاتی هستند که بدون یک سامانه نرم افزاری امکانپذیر نیست. راهکار مدیریت جلسات سازمانی ساقه مبتنی بر بستر شیرپوینت ، که به عنوان بهترین مدیریت محتوای سازمانی جهان شناخته شده، پیاده سازی گردیده است. یکی از توانایی های مهم این راهکار نمایش جلسات در نمای تقویم سازمانی است. لازم به ذکر است که پیش نیاز این راهکار بسته فرایندی ساقه می باشد.

مدیریت جلسات ساقه شامل سه محصول زیر می باشد:




پیگیری وظایف مصوبات

هر دستور جلسه به مصوباتی منتهی می شود که باید در یک طرح اجرایی در موردشان اقدامات مقتضی صورت پذیرد. این امر واضح گاه به دلیل تراکم کارها نادیده گرفته می شود و اقدامات لازم به مرور فراموش می گردند. در مدیریت جلسات سازمانی ساقه با ارجاع دادن وظایف مربوط به مصوبات جلسات به افراد امکان پیگیری اقدامات کارکنان فراهم می گردد. با این امکان هر وظیفه در محدوده زمان مقرر در نمای مدیریت پروژه در نوار زمانی قابل نمایش و مقایسه با دیگر وظایف می باشد و تقدم و تاخر یا به عبارت دیگر پیش نیاز بودن یک وظیفه برای دیگری قابل مشاهده می گردد و همچنین امکان انجام وظایف همزمان یا موازی قابل بررسی خواهد بود.

پیگیری وظایف مصوبات

پیگیری وظایف مصوبات




راهکار مدیریت جلسات سازمانی ساقه

تعیین زمان مناسب برگزاری جلسات

تعیین زمان مناسب برگزاری جلسات

با استفاده از تقویم کاری کارکنان سازمان و همپوشانی شان در نمای یک تقویم کاری مشترک، برگزاری یک جلسه در بهترین زمان ممکن صورت می پذیرد و تمام کارکنان دعوت شده می توانند در زمان تعیین شده در جلسه شرکت نمایند. این امر موجب می شود بدون نیاز به هماهنگ سازی های اولیه که بسیار وقت گیر است زمان مناسب برگزاری جلسات انتخاب گردد.




مزایای مدیریت جلسات سازمانی ساقه

نگهداری و مدیریت صورتجلسات و مستندات نقش مهمی در مدیریت جلسات سازمانی دارد که در سیستم مدیریت جلسات ساقه به خوبی مدیریت می شود و بر اساس سطوح دسترسی در اختیار ذینفعان قرار می گیرد. کارکنان می توانند دیگر کارکنان سازمان را برای شرکت در جلسات دعوت نمایند و نتیجه دعوت های پذیرفته یا رد شده را در کارتابل مشاهده نمایند. محل برگزاری جلسات قابل تعیین است و از هر گونه تداخل جلسات جلوگیری می نماید. دستور جلسه برای تمام اعضای جلسه ارسال خواهد شد تا پیش از شروع جلسه آمادگی وجود داشته باشند. شما می توانید با فشردن دکمه سفارش به صورت واقعی نحوه عمل این راهکار را تجربه نمایید.

راهکار مدیریت جلسات سازمانی ساقه

راهکار مدیریت جلسات سازمانی ساقه




برخی از مشخصات وب پارت مدیریت جلسات سازمانی ساقه

قابلیت ها توضیح
درخواست شرکت در جلسه کاربران می توانند جلسه مورد نظر خود را تعیین و از دیگر همکاران خود برای شرکت در آن دعوت به عمل آورند.
دعوت از شرکت کنندگان خارج سازمان این امکان در میدیریت جلسات سازمانی ساقه وجود دارد که از شرکت کنندگان خارج از سازمان نیز برای شرکت در جلسه دعوت به عمل آید.
نمایش در کارتابل کلیه دعوت ها و وضعیت تایید و یا رد آن در کارتابل ساقه نمایش داده می شود و همچنین به صورت آرشیوی از دعوت های دریافتی و ارسالی بایگانی می گردد.
کارتابل ارسالی این کارتابل شامل دعوت های ارجاع شده به دیگران است.
آرشیو دریافتی آرشیو تمامی دعوت های دریافت شده در این قسمت از کارتابل قرار داده می شوند.
آرشیو ارسالی آرشیو تمامی دعوت های ارجاع شده در این قسمت از کارتابل قرار داده می شوند.
صورتجلسات صورتجلسه و تمامی اسناد مربوط به جلسات در مدیریت محتوای قدرتمند شیرپوینت نگهداری می گردد و با جستجوی قدرتمند آن قابل جستجو است.
فرایندهای سازمانی فرایندهای سازمانی مربوط به پست های مدیریتی و امکان تایید یا رد جلسات توسط آنان یا رییس دفتر مدیریت در این سیستم پیاده سازی شده و این امکان نیز وجود دارد که با توجه به سازمان شما کاملا سفارشی سازی گردد.
کاملا بومی شده و وجود تقویم شمسی و میلادی تمامی تاریخ ها امکان نمایش مبتنی بر تقویم فارسی یا میلادی را دارا هستند.
یادآوری شروع جلسات در بازه های زمانی تعیین شده زمان برگزاری جلسات برای دعوت شدگان یادآوری می شود تا از فراموشی آن جلوگیری گردد.
پیگیری وظایف مصوبات جلسات در هر دستور جلسه ای برای مصوبات وظایفی نعیین می گردد و به کارکنان سازمان ارجاع می گردد و به همین دلیل این وظایف کاملا قابل پیگیری می باشند.

خدمات

خدمات مرتبط با بسته فرایندی که گروه ساقه عرضه می نماید

نصب و راه اندازی نصب محصول به صورت رایگان و ریموت توسط کارشناسان انجام می پذیرد
آموزش کلیه راهنماها و مستندات آموزشی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این در صورت نیاز آموزش های لازم به صورت جلسات آموزشی حضوری نیز انجام می گیرد
پشتیبانی در صورت بروز هر گونه مشکل کارشناسان موارد را به صورت ریموت و رایگان برطرف خواهند نمود
توسعه محصول در صورت نیاز سازمان در صورت نیاز به قابلیت های جدید امکان توسعه محصول نیز امکان پذیر میباشد