آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
وب پارت چارت سازمانی ساقه - گروه ساقه

وب پارت چارت سازمانی ساقه

نمایش ساختار کلی سازمان و ارتباط بین جایگاه های مختلف

وب پارت چارت سازمانی سلسله مراتب سازمان شما و اختیارات افراد را در یک نگاه نمایش می دهد.

وب پارت چارت سازمانی ساقه ابزاری جهت نمایش ساختار کلی سازمان و مشخص کردن ارتباط بین مشاغل به صورت سلسله مراتبی می باشد. این وب پارت ضمن تعیین ارتباطات بین فعالیت ها، نشان می دهد که هر عضو زیر مجموعه چه عنصری می باشد و چه وظایفی بر عهده دارد.
در این محصول شما می توانید با مشخص کردن رنگ خاص برای هر پست یا فرد آن را از دیگر بخش ها جدا کرده و دسته بندی مورد نظر خود در سلسله مراتب سازمان را به راحتی تشخیص دهید.
تهیه و تدوین چارت سازمانی به صورت گسترده، نمایش خلاصه ای از هر گروه، قابلیت جابحایی پست ها و اشخاص و ... برخی از قابلیت های این وب پارت می باشد.
این محصول شامل دو وب پارت به صورت گسترده و کوچک می باشد. در نسخه گسترده امکان نمایش همه واحد های سازمانی را خواهید داشت و در نسحه دیگر کاربر جاری و مدیر و افراد تحت مدیریت کاربر جاری نمایش داده می شوند که برای نمایش در صفحه ابتدایی پرتال سازمانی و ... بسیار مناسب می باشد.

عنوان توضیح
تهیه و تدوین چارت سازمانی به صورت گسترده تدوین چارت جامع سازمان بهمراه قابلیت درج ، ویرایش و حذف و همچنین بزرگ نمایی در چارت
نمایش خلاصه ای از هر گروه قابلیت پنهان کردن شاخه های اضافی هر گروه در جهت نمایش خلاصه آن گروه
جابجایی (drag & drop) پست ها و یا اشخاص امکان جابجایی آسان هر شخص یا هر پست با یک عمل darg & drop و انتقال آن به مکان دلخواه
نمایش تصویر گروه ویا شخص قابلیت نمایش تصویر گروه و شخص بهمراه توضیحاتی از آن
رابط کاربری آسان و زیبا دارای ظاهر ساده و کاربری آسان بدون پیچیدگی و امکان تنظیم وب پارت بدون نیاز به دانش IT
سازگاری با انواع مرورگر ها سازگار با تمامی مرورگرها ازجمله Chrome, Firefox و Internet Explorer
امکان انتخاب وب پارت گسترده یا کوچک با توجه به کاربرد مورد نظر نسخه گسترده اطلاعات جامعی را درخصوص کل سازمان نمایش میدهد ونسخه دیگر تنها کاربر جاری و افراد تحت مدیریت و مدیر کاربر را نمایش میدهد که برای پرتال اطلاع رسانی بسیار مناسب است.
وجود تنظیمات بسیار جامع کامل بودن تنظیمات این وب پارت ها، منجر به سفارشی شدن همه قسمت های وب پارت با توجه به کاربرد و نظرات مورد نظر مدیران سازمان شما می گردد.

خدمات

خدمات مرتبط با وب پارت چارت سازمانی که گروه ساقه عرضه می نماید

نصب و راه اندازی نصب محصول به صورت رایگان و ریموت توسط کارشناسان انجام می پذیرد
آموزش کلیه راهنماها و مستندات آموزشی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این در صورت نیاز آموزش های لازم به صورت جلسات آموزشی حضوری نیز انجام می گیرد
پشتیبانی در صورت بروز هر گونه مشکل کارشناسان موارد را به صورت ریموت و رایگان برطرف خواهند نمود
توسعه محصول در صورت نیاز سازمان در صورت نیاز به قابلیت های جدید امکان توسعه محصول نیز امکان پذیر میباشد